سیستم حضور و غیاب آرا

شرکت مهندسی امین رایانه آذر

سیستم حضور و غیاب آرا یکی از مهمترین سیستم های نرم افزاری مدیریت منابع انسانی می باشد، وجود دستگاههای حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب در سازمان ها باعث می شود نظارت و کنترل بر روی ورود و خروج پرسنل و ساعات کاری پرسنل به خوبی انجام گردد و از کم کاری های احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب شرکت امین رایانه آذر با پشتیبانی از انواع شیفت های حضور و غیاب و قابلیت تنظیم قوانین و مقررات حضور و غیاب از جمله قوانین مربوط به مرخصی، مأموریت، اضافه کار، تأخیر، تعجیل و ارائه گزارش محاسبه کارکرد پرسنل به صورت لحظه ای می تواند ابزاری در جهت مدیریت حضور و غیاب منابع انسانی سازمان ها باشد.

نرم افزار حضور و غیاب امین رایانه آذر با طراحی مبتنی بر وب می تواند مشکلات دور بودن واحدهای ستادی سازمانی و حتی بحث های دور کاری پرسنل را بر طرف سازد.

امکانات نرم افزار حضور و غیاب

محاسبه خودکار شیفت های چرخشی به صورت روزانه و هفتگی

امکان تشخیص تاریخ نوبت کاری پرسنل براساس تاریخ موثر

اختصاص شیفت به صورت فردی یا گروهی برای بازه زمانی مشخص 

قابلیت لینک و تبادل اطلاعات بصورت خودکار با سیستم های کارگزینی ، طبقه بندی مشاغل ، تشکیلات ، و سیستم حقوق  محصولات شرکت امین رایانه آذر

قابلیت تطبیق ترددهای میان وقت با احکام ماموریت و مرخصی ساعتی

قابلیت ثبت ترددهای پرسنل در نرم افزار به صورت دستی توسط مدیر سیستم

قابلیت تنظیم بازه ماهانه به صورت دلخواه(شروع بازه از ابتدا یا میان ماه) جهت محاسبه کارکرد

قابلیت نمایش تقویم کاری کارکنان شیفت کار

تقویم شمسی با قابلیت اعمال تمامی تعطیلات رسمی و غیر رسمی و شرکت

قابلیت نمایش تردد پرسنل به صورت آنلاین

قابلیت نمایش آنلاین وضعیت دستگاه های حضور و غیاب

قابلیت مشاهده ترددهای پرسنل زیر مجموعه

مشاهده ترددهای ناقص پرسنل و اصلاح آنها

امکان ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای مدیران و کاربران

محاسبه اتوماتیک کارکرد پرسنل شامل: اضافه کار، کسری کار، غیبت، انواع مرخصی، انواع ماموریت، تاخیر، تعجیل و …

قابلیت تعریف شیفت های خاص (رمضان، تابستان و ....)

قابلیت ارسال کارکرد به سیستم کنترل کارکرد و اضافه کار (آرا)

قابلیت تعریف انواع دستگاه های حضور و غیاب

ثبت درخواست برای مشاهده نمونه کار و دمو